5 Ocak 2016 Salı

AÇIKLAMA


          Bu blogun  Edebi olmak gibi bir kaygısı yoktur. Bununla birlikte, elbetteki edebi konulardaki paylaşımları içermektedir ve bazı edebi kurallara elimden geldiğince dikkat etmekteyim. Kişisel yazılarımın yanı sıra okuduğum kitaplar hakkında kısa (belki de bazen uzun) yorumlarımı da belki biri faydalanır diye paylaşacağım. Edebiyat hakkında söz sahibi olabilecek bir otorite olmadığım gibi kişisel yazılarımın edebi olup olmadığı konusunda da bir iddiam yok. Peki amaç ne? elle tutulur bir şeyler yazabilecek niteliğe ulaşabilmek (tabi bunun için eleştiri lazım), okuduğum bir kitabın burada yayınladığım özetinden hareketle kitap hakkında araştırma yapmakta olan birine kısada olsa bir bilgi verebilmek, kitap önerisi almak.
        Bunun yanı sıra bir süredir ilgilenmekte olduğum fotoğrafçılık dünyasından bir şeyler kaleme alıp, çektiğim fotoğrafları da paylaşmak istiyorum. Tüm bunlar için bir günde dolu dolu 1 saat ayırmaya karar verdim. Bu nedenle blogun adı 24'te 1 oldu. Keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder