Başlığa bakınca ilk akla gelen "denge" kavramından bahsetmiyorum. Günlük yaşantıda üç dört parçaya bölünmemizden ve bu parçalar arasında sürekli kurmaya çalıştığımız dengeden söz ediyorum. Çoğu zaman aslında kuramadığımız "denge" sanki bir çeşit anahtar gibi.
Her sabah bir kaç tane iş planıyla güne başlıyorsun, günün ortasına geldiğinde bir kısmının gerçekleştiğini, çoğunluğunun bugün gerçekleşmeyeceğini, bir bölümünün ise hiç bir zaman gerçekleşemeyeceğini görüyorsun. Hiç plan yapmasan tam bir kaos oluşuyor, planlı olmaya gayret gösterince de plandaki ufacık aksaklıklar motivasyonunu bozabiliyor.
İşin en karışık tarafı da planların birbirinden bağımsız yaşam alanlarınla alakalı olması. Yani iş-aile-kişisel ihtiyaçlar gibi birbirinden bağımsız ama hep birbirini etkileyen alanlar. İşte bu üç önemli alandaki denge nasıl kurulacak?
Şu ana kadar sözünü ettiğim "Denge" hakkında kendime yetebilecek kadar bilgi düzeyinde olduğum için, şöyle yaparsak olur, böyle yaparsak olmaz diyemeyeceğim. Bu konuda bir gelişme kaydedersem yazarım.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder